
OBJECTIUS DEL CURS:
• Descriure i aplicar les tècniques de màrqueting, valorant les característiques dels productes ecològics per a la seva comercialització i promoció.
• Analitzar i descriure els procediments de qualitat, de
prevenció de riscos laborals i ambientals, assenyalant-hi les accions que es
realitzaran en els casos definits per actuar d’acord amb les normes
estandarditzades.
• Identificar els canvis tecnològics, organitzatius, econòmics
i laborals de l’activitat, analitzant les implicacions en l’àmbit de treball,
per mantenir l’esperit d’innovació.
• Identificar les oportunitats que ofereix la realitat
socioeconòmica de la pròpia zona, analitzant-ne les possibilitats d’èxit pròpies
i alienes per mantenir un esperit emprenedor al llarg de la vida.
• Identificar i valorar les oportunitats d’aprenentatge i la
seva relació amb el món laboral, analitzant-ne les ofertes i demandes del
mercat per mantenir l’esperit d’actualització i innovació.
• Reconèixer les oportunitats de negoci, identificant-hi i
analitzant-hi les demandes del mercat per crear i gestionar una petita empresa.
• Reconèixer els seus drets i deures com a agent actiu en la
societat, analitzant el marc legal que regula les condicions socials i laborals
per participar com a ciutadà democràtic.