OBJECTIUS DEL CURS:

•         Descriure i aplicar les tècniques de màrqueting, valorant les característiques dels productes ecològics per a la seva comercialització i promoció.

•         Analitzar i descriure els procediments de qualitat, de prevenció de riscos laborals i ambientals, assenyalant-hi les accions que es realitzaran en els casos definits per actuar d’acord amb les normes estandarditzades.
•         Identificar els canvis tecnològics, organitzatius, econòmics i laborals de l’activitat, analitzant les implicacions en l’àmbit de treball, per mantenir l’esperit d’innovació.
•         Identificar les oportunitats que ofereix la realitat socioeconòmica de la pròpia zona, analitzant-ne les possibilitats d’èxit pròpies i alienes per mantenir un esperit emprenedor al llarg de la vida.
•         Identificar i valorar les oportunitats d’aprenentatge i la seva relació amb el món laboral, analitzant-ne les ofertes i demandes del mercat per mantenir l’esperit d’actualització i innovació.
•         Reconèixer les oportunitats de negoci, identificant-hi i analitzant-hi les demandes del mercat per crear i gestionar una petita empresa.
•         Reconèixer els seus drets i deures com a agent actiu en la societat, analitzant el marc legal que regula les condicions socials i laborals per participar com a ciutadà democràtic.